CB1
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
CB2
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
CB3
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
CB4
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
CB5
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
CG1
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade).
CG2
Capacidade de tomar decisións fundamentadas e resolver problemas en contextos profesionais en relación co ámbito da comunicación publicitaria e os procesos creativos.
CG3
Capacidade de liderar equipos e proxectos en calquera proceso do ámbito da comunicación, a publicidade e o deseño.
CG4
Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar.
CG5
Capacidade de xestionar a información (identificar, seleccionar, contextualizar, analizar e comunicar) e integrar coñecementos en relación coas contornas publicitarias e de deseño.
CG6
Capacidade para deseñar e xestionar proxectos complexos no ámbito da Publicidade e o Deseño.
CT1
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
CT2
Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega.
CT3
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
CT4
Adaptarse aos cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais
CE1
Dominio dos coñecementos e instrumentos necesarios para o desempeño competente, autónomo ou colaborativo, das actividades de carácter profesional vinculadas á creatividade publicitaria
CE2
Capacidade para construír e planificar discursos propios da comunicación publicitaria para a elaboración de campañas comunicativas, adecuando as estratexias e as mensaxes aos obxectivos establecidos e aos diferentes públicos.
CE3
Fomentar a capacidade analítica, crítica e reflexiva en relación a creatividade publicitaria, cun coñecemento teórico, técnico e estético sobre as orixes, o panorama actual e as novas tendencias da dirección de arte en publicidade.
CE4
Coñecemento da historia e as diferentes teorías do deseño e a creatividade publicitaria.
CE5
Capacidade para identificar as novas tendencias vinculadas á publicidade e a comunicación mediante o emprego de ferramentas e bases de datos específicas.
CE6
Coñecemento das técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico, identificando os recursos, elementos e métodos utilizados.
CE7
Capacidade teórico-práctica para a creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global que se adapten adecuadamente ás necesidades creativas e de produción de cada unha das canles de difusión.
CE8
Coñecementos básicos para situar a actividade publicitaria nun contexto de competencia local, nacional e internacional, incidindo na importancia das técnicas creativas como un activo publicitario diferencial.
CE9
Capacidade para crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario que se adapten adecuadamente aos posibles cambios ou ás novas contornas do mercado.
CE10
Capacidade para concibir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria, orientados a distintos medios e soportes e en función dos públicos designados.
CE11
Capacidade para producir mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria.
CE12
Capacidade para escribir textos publicitarios con fluidez e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe, aplicando as características e peculiaridades da linguaxe publicitaria.
CE13
Práctica sistemática de autoavaliación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo.
CE14
Habilidade para a organización e temporalización das tarefas para cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
CE15
Capacidade de crear e desenvolver marcas persoais adaptándoas a distintos medios e formatos
CE16
Coñecer as técnicas para o deseño e desenvolvemento de proxectos multimedia interactivos